Thursday, April 7, 2011

Kebosanan Hidup aku

6.30 - 8.00..bersiap smua yang perlu...jemur kain jika ade....kemas dapur jika kotor...tgk TV9 pagi2 hari....sambil main internet.
8.00 - 9.00..tugu masa nk pegi ofis..ini la masa yang memboringkan
9.00 - 6.00(9.00)...waktu yg membosankan dlm idup aku.....iaitu kerja aku...hari2 nk kena buat coding berfikir......klu best pun sebab ade ping pong.....
9.00 - 12.00 - waktu duk umah...sebnar ye aku tknk duk umah...klu la aku ade kwn utk kuar jln2....kan bagus..
sabtu dan ahad - keluar jalan2 tapi still buat perkara sama...IOI,setapak,badminton,jumpa kawan2 dan moviie time....dan aku tetap bosan...seperti ade sesuatu yang kurang....

ape aku nk ubah sebenar ye ni????
adekah semua kebosanan sebab
1) aku berjauhan dari keluarga
2)tak ade mata air(kekasih)???
3)aku memang membosankan ke?
4)sebab aku tk serius dengan blog???

2 comments: